Köpstopp upphävt, men...

Den 31 maj införde jag mitt köpstopp på motivstämplar. Då skulle jag använda alla stämplar (minus jul och påskstämplar) minst en gång innan köpstoppet upphävdes. Jag har under tiden syndat en gång. Var bara tvungen att skaffa mig en Otto från Octoberstamps.
  image214

De sista dagarna har jag varit riktigt filitig och effektiv, använt två stämplar till varje kort.
Nu är jag klar och får SHOPPA STÄPLAR! 
Synd att man har gjort åt pengarna på annat så man inte har ett öre att handla stämplar för. Snyft!

Men om jag nu skulle handla lite ändå. Vad säger ni ska det bli fler filurer från Kortmakaren?
image215 image216

Eller söta stämplar från Pysselpassion?
image217image218

Eller Cissis stämplar?
image219

Jag är också lite sugen på julstämplar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0