nya layouter

I dag har jag hunnit med två layouter

Dels denna som är en liftning av layout som Åsa Bergstrand har gjort, den finns i senaste numret av Scrapbooking mm.
Jag blev ganska nöjd med resultatet. Men rubonen som jag använde vägrade lossa. Fick rubba som en liten idiot och den gick sönder lite grann.
image221

Och så en om midsommarafton, efter eget huvud (ingen medveten lift ialla fall)

image224


I morse låg jag och halvsov på nåt sätt och så drömde jag att jag var ett foto, madrassen var cardstock, kudden och täcket var mönstrat papper.
Ja, vad säger man?

Kommentarer
Postat av: Emma

Snygga layouter! Hm, ja vad ska man säga om drömmen..hehe =)

2007-08-13 @ 20:50:47
URL: http://pysslare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0