scrapalster

Jag har deltagit i en DT-tävling som nu är avslutad. Dessa tre bidrag gjorde jag.

På en LO skulle man ha med ett stämpelmotiv. Jag gjorde denna LOn utifrån en skiss av Zarah dessutom.
image181

En LO skulle man göra utifrån en given skiss.
image182

Och en LO helt valfri
image183

Förra helgen deltog jag i cyberpyssel på pyssel.net. Dessa tre bidrag gjorde jag.

Kortskissutmaning
image184

En LO skiss + att man skulle ha med stämpelmotiv. Jag kom trea!
image185

Valfritt pyssel med färgerna orange och brun. Jag kom trea!
image186

Kommentarer
Postat av: Marja

Oj så produktiv du är!!
Gillar LO´n från Hammarö! Och burken ger mej riktig 60-70 talskänsla
//Marja

2007-08-06 @ 08:18:32
URL: http://marjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0