Pysselhelg

Nu har jag haft en riktig pysselhelg. Jag har gjort sex layouter och ett kort. Det har varit cyberpyssel på pysselforum.  Jag gjorde fyra pappersutmaningar. Tänkte göra smyckesutmaningar också. Men jag bara strirrade på den stängda lådan där jag har mina pärlor. Total pärlblock!
Visar bidragen när röstningen är färdig.
Tre layouter har jag gjort som inte var till nån tävling. Här är dessa.
image114

image115

image116

Och kolla in det här då! Jag har gått och vunnit en tävling. Hur kul som helst. Vinsten är ett hemligt paket. Spännande.


Kommentarer
Postat av: Arevilja

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2009-03-23 @ 10:47:34
URL: http://arevilja.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0