*jäsp*

Nu var det länge sen som jag uppdaterade bloggen. Jag har varit på diverse aktiviteter den senaste veckan. Är nyss hemkommen från ett vackert ställe i Kil där jag har varit med min niondeklass på klassresa. Jättekul men noll sömn *jäsp*. Förra veckan var jag i Jönköping för att fira min systerdotter som tagit studenten. I Jönköping var jag även på IKEA och köpte möbler och förvaring till mitt nya pysselrum. Bilder kommer när det är helt klart.
Eftersom detta är en pysselblogg så lägger jag upp några kort som är gjorda till Kort i Fokus.

Jag har gjort min första skiss
image79
Och så här blev min version av skissen
image78

Himmel och ...
image81

...helvete!
image82

Kommentarer
Postat av: Antoniolena

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2009-06-26 @ 09:54:34
URL: http://antoniolena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0