Nya kort och köpstopp

Jag har infört ett köpstopp. Jag får inte köpa några nya stämplar förrän jag har använt alla stämplar som jag har nu minst en gång från och med nu. Undantag med jul- och påskstämplar. Men jag råkade visst lägga bud på tradera på lite stämplar, lätt att glömma bort sig. Men det är ju inte säkert att jag vinner autionerna.

Här är några kort som jag har gjort i veckan.
Två kort till Kort i Fokus.  Vi har studenttema hela veckan.
image60

image61


Och tre andra kort.

image62

image63

image64

Alla kort som jag gör finns/kommer att finnas till försäljning på Lilla Annas Smycken och Kort.


Kommentarer
Postat av: Victoreline

Really great site man!!

2009-03-26 @ 09:04:26
URL: http://victoreline.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0