Pysselutmaningar

Jag har skrivit ner ett antal pysselutmaningar på lappar. Tanken är att jag ska dra minst en sådan lapp varje dag som jag är ledig och inte har något annat för mig. Utöver pysselutmaningar så la jag i andra utmaningar också, tex gå och köp en glass.
Den första lappen drog jag nu i kväll, Lifta en LO av Zarah stod det på den. Det är alltså denna Zarah som gör världens finaste layouter och kort.
Min liftning blev snarare en CASE. Här är resultatet.
image93

Imorgon är det midsommarafton och jag drar iväg nån stans utanför Askersund med maken. Plockar med kameran förståss.

Kommentarer
Postat av: Marika

Vilken superbra och kreativ idé du har med pyssellapparna.

2007-06-30 @ 08:50:24
URL: http://odlingspyssel.blogg.se
Postat av: Zarah

Nämen... Nä... Nu blev jag alldeles rörd. Vad söt du är! Och vilken FANTASTISK LO du gjort - mycket finare än min! Kram på dig!

2007-07-07 @ 21:51:27
URL: http://zarischka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0