Alster från cybercropen

Man skulle använda sig av papper från MME och göra tre kort.
Och jag vann utlottningen på denna tävlingen. Tänka sig!
image457

image458

image459

Sen var det en skisstävling med fyra skisser, tre för LO och en för kort.
image460

image461

image462

image463

En tävling där man skulle använda papper från Crate.
En galen LO om två galna brudar. Fråga inte vad vi sysslar med.
image464

Tävlingen där man skulle scrappa ett dåligt foto. Ganska missnöjd med min position på detta fotot.
image465

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Anna!
Vilka fina kort! Är själv lite nybörjar-pysslare... Vad använder du när du färglägger dina stämplade figurer? Det blir så fint och jag får det inte alls så bra själv.
Ha det bra!

2007-11-06 @ 11:01:42
Postat av: Emelie Solli (fruSolli)

vad många inspirerade alster!
jag blir alldeles häpen av allt fint! :)

2007-11-06 @ 19:56:07
URL: http://www.sollisar.se/blog/
Postat av: Emrealida

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2009-03-03 @ 12:03:47
URL: http://emrealida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0