Gamla tävlingsalster

I början hängde jag med på utmaningsresan. Sen blev det för mycket annat. Här är de bidragen som jag gjorde.

Använda att avkapat foto eller motiv.
image492

Tema utveckling
image493

Använda metall/metallfärg
image494

Och till en spillbitsutmaning som jag var med på. Jag fick skickat en massa spillbitar och dekorationer till mig.
Det som jag använde till denna layouten var de lila papprena, den svarta ramen, korten med inspirationsord,
de små ringarna i mitten av blommorna.
image491

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej hej! Har suttit å surfat runt på div. scrap å kort-sidor å hamnade på din :) vilka fina grejer du gör!! Fastnade ett tag framför dina höstfoton å försökte lista ut vart det är som din balkong är.. kände ju igen utsikten så att säga (cyklar förbi varje dag på väg till jobbet..) men kan inte riktigt komma på vilket hus.. Får fundera vidare å samtidigt önska dig en fortsatt trevlig helg! Mvh Åsa

2007-11-10 @ 22:33:03
Postat av: VeronikaP

Åh, vilka fina foton, kort och LO´s!!!
Jag hittade mina favoriter i Malvan och den svarta LO´n!!

2007-11-11 @ 21:52:56
URL: http://veronikap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0