lite om mig

Hittat på CreaMarias blogg

Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: bra
Favoritgodis: hemgjort godis
Är det nåt du absolut inte äter: sånt som kommer från djur
Kläder just nu: bruna byxor, svart tröja
Musik just nu: nynnade nån julsång nyss
Vad sa du senast: minns inte vad men jag pratade med katterna
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: jag är så bekväm av mig så inte alltför länge sedan, det måste finnas el och dusch, 60-talet kanske
Sommarplaner: det är länge till sommaren...
Fisk eller badkruka: mer och mer badkruka för varje år som går
Saft eller alkohol: beror på vilken veckodag det är
Längd och vikt: 1.72 och vikten är 4,2 kg mindre än för sex veckor sedan
Hur många kuddar sover du med: två
Favoritväder: Sol och 25 grader varmt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: tandborste, kniv och tändstickor
Spelar du nåt instrument: nej, tvärr
Morgon- eller nattmänniska: både och och varken eller
Sparare eller slösare: slösare
Vem är viktigast för dig: Patrik
Bästa film: Den engelske patienten
Tror på liv på andra planeter: det är inte helt orimligt
Kommer du ihåg din första kärlek: ja, Erik i min förskoleklass
Älskar du henne/honom fortfarande: nej
Har du några homosexuella vänner: nej ingen jag känner väl
Tror du på mirakel: nej
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: ja
Ser du på kärleken som ett misstag: fattar inte frågan
Hur många barn vill du ha när du blir stor: vill nog inte ha barn
Bio eller promenad: bio
Är du kittlig: ja
Snarkar du? ibland
Stjärntecken? våg, tycker stjärntecken är urlöjligt
Rädd för insekter? nej
Äckligaste insekten: skalbaggslarver
Största svaghet: slarvig och lat
Det här är jag bra på: laga mat, pyssla med färger och papper
Bästa bok? Stolthet och Fördom
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? kunna partikelförflytta mig
Vad vill du jobba som? gillar mitt jobb som lärare, men önskar att det bara var hälften så mycket jobb till dubbelt så stor lön
Chips, morötter eller godis? godis
Pizza eller hamburgare? pizza
Skriver du dagbok? nej
Har du nån flickvän/pojkvän? jag är ju gift
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har en tatuering och skulle vilja bygga ut den. Men prioterar inte sådant nu.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) gillar när det är städat men det är för det mesta ändå stökigt
Gungar du på stolen?nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? nej
Vilken hand håller du gaffeln i? olika, beroende på situation
Hur är din drömtjej/kille? snäll, social, rolig
Hur många syskon har du? fyra
Vad är du mest rädd för? ormar
Är du rädd för blod? nej
Saltar du på maten? flingsalt, örtsalt, sojasås - love it!
Gillar du att sjunga? ja
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Naturvetenskapligt program, för att det var det bredaste programmet och för att jag var hyfsat intresserad av naturvetenskap
Anser du att du är stark? ja
Brukar du sola? nej
Vad gör du om du får hicka? säger automatiskt hick efter varje hickning. vet inte varför
Röker du? nej blä
Snusar du? nej blä
Använder du knark? näj superblä
Kaffe, te eller inget? ja tack både och
Har du en besatthet? kortmakeri och scrapbooking


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0