Träff x 2

Idag har jag hunnit med att vara på höstlovsträff hos Annas Scrapbooking.
Bilder därifrån kommer här.
image401

image402

image403

image404

image405

image406

image407

image408

Jag gjorde två layouter. Den ena till en tävling som jag nog inte får visa än.
Sen hade Anna en LO-skissutmaning plus att man skulle använda filt. Då blev det den här layouten.
image409

Och en kortskissutmaning där man också skulle ha med filt.
Stämpeln kommer från Cards of Maria.
image410

Sen var jag på VSSS-träffen och pysslade tre och ett halvt kort. Här är två av dem.
Fåret kommer också från Cards of Maria.
image411

image412

Kommentarer
Postat av: Bea

Hejsan! Sitter och kolla igenom din blogg. jätte trevlig. Jag såg en bild här ovan där ngn färgläggde stämpelmotiv och jag tänkte fråga vad det var för nåt ni andvände där? (:

2007-11-14 @ 21:49:52
URL: http://Hopeyoulikeit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0