jag har en hemlig vän

Idag har jag fått ett helt underbart paket från Min Hemliga Vän - en swapp på pyssel.net som jag är med i.
Kolla va mycket bra grejer.
image301
Jättevackert kort
QuickStik - en finurlig liten mojäng
Akryl Dabbers - man kan måla med akrylfärg direkt från flaskan utan att använda pensel.
Kuvert - Hur visste min hemliga vän att mina katter hade ner ett glas vatten över mina kuvert förra veckan?
Fluid Chalk Chestnut Roan - Den jag hade tog helt slut i söndags när jag pysslade. Och så fick jag en ny innan jag hann blinka.

Min hemliga vän är fantastiskt snäll och kan läsa tankar.


Kommentarer
Postat av: Chroniclehowimetyourmother

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

Postat av: Goranfatima

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.

2008-10-20 @ 14:54:24
URL: http://goranfatima.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0