rapport från Vänerträffen

Igår gick den andra Vänerträffen av stapeln. Superduperkul minsann. Jag lyckades inte ta så många bilder och de flesta blev jättesuddiga. Här kommer några i alla fall.
image316

image317

image318

image319

image320

Här har vi det som jag köpte.
image321

Lite rester från scrapkitet.
image322

Stämpelkitet.
image323

En vinst.
image324

Mina tävlingsalster kommer här.
Tändsticksask fram och baksida.
image325

image326

LO gjord av scrapkitet.
image327

En dekorerad bok.
image328

LO utifrån en skiss.
image329

Kort gjort av stämpelkitet.
image330

Sen gjorde jag ett kort ifrån en skiss också. Men la detta i ett mycket dumt fack i min väska, som inte visade sig va något fack. Tappade förmodligen kortet ute i nån vattenpöl på parkeringsplatsen.

Kommentarer
Postat av: VeronikaP

Det var riktigt roligt att få bilder från träffen!! Vad tråkigt att ditt kort försvann. Allt du har gjort är jättefint!
*kram*

2007-09-30 @ 19:13:33
URL: http://veronikap.blogg.se
Postat av: Petra

Åh, så orättvist!
Jag vill också bo i värmland och gå på era träffar. Har letat kurser i scrapbooking här i göteborg men hittar inget... är för feg för att starta själv, jag vill ha sällskap i scrappandet.

2007-10-01 @ 00:49:48
URL: http://www.metrobloggen.se/petra
Postat av: Lena Liljestrand

Fy va "avis" jag är på er. Det är andra året som jag inte kan vara med p g a min sjukdom. Ni verkar ha så jättetrevligt så det nästa kommer tårar när jag ser att jag kunde få vara med. Hoppas nån gång att jag kan sitta med vid borden.
Kram Lena

2007-10-02 @ 09:41:15
Postat av: Dreamteamparty

Very informative and enlightening website

2009-12-14 @ 11:18:14
URL: http://www.dreamteamparty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0