snart är det dags

Igår var det pysselträff igen med Värmlands Scrap- och Stämpelsällskap. Jag började på denna.
image314

Och så gjorde jag denna.
image315

Väldigt väldigt snart är det dags för Vänerträffen. Vilket ska bli så otroligt kul. Håller på och funderar över min packning. Nästan varenda gång jag är på träff så känner jag mig begränsad i det jag pysslar med eftersom jag inte har med mig mina akrylfärger och foamstampsalfabet. Men de tar sån plats i packningen. Klurar, klurar...

Imorgon ska jag till Annas Scrapbooking och köpa mig en Tote-Ally-Cool. Har bestämt mig för att jag bara måste ha en sån. Har inte kunnat bestämma mig för vilken färg som jag gillar bäst. Men nu struntar jag i färgen. Jag ska ha en väska. Punkt slut. Så måste jag köpa lite basprylar som ska packas ner. Lim, EZ foam, Brun och Grön Cardstock. Det kommer ju att va några butiker på plats på träffen men jag vill handla mer roliga saker då som typ dekorationer.

Kommentarer
Postat av: Marcusalbertine

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2009-07-03 @ 08:14:18
URL: http://marcusalbertine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0