BOJKOTT!

Nu har mina traderauktioner gått ut och stämplarna ligger här redo att skickas iväg. Det känns så himla skönt. Nu har jag inga stämplar från Magnolia kvar.
Jag väljer att bojkotta detta företaget. Jag ska aldrig mer köpa en endaste stämpel eller annan pryl ifrån butiken. Inte heller ska jag köpa stämplar från deras återfösäljare.
Det är dags att göra mer än att bara snacka. Och det är många därute som snackar. Att inte handla från dem nåt mer är det enda rätta tycker jag.
Så om du som jag har tänkt att "nej man borde verkligen inte handla ifrån Magnolia" gör som jag och bojkotta dem.
Jag hänvisar till recensionerna på Scrappa.com.

Kommentarer
Postat av: Akselvilma

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2009-03-18 @ 10:43:44
URL: http://akselvilma.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0