Handla inte hos Magnolia!

Nu till helgen är det Nordiska Stämpel och Scrapmässan. Jag ska dit förståss och det ska bli superkul. Veronika har anordnat en bussresa för oss pysslare. Jippi, jippi! Det enda som inte är bra är att jag ju hade tänkt att spara pengar till mässan. Har jag gjort det? Näpp inte alls. Så det blir med en lite mindre shoppingbudget som jag åker iväg.

Nu till saken. Det är över 20 olika företag som ställer ut på mässan. Ett av dessa är Magnolia. Jag vill uppmana alla som läser detta att inte handla någonting ifrån Magnolia. Och om du tänker att: ja men va bra att de kommer på mässan då kan jag ju köpa det som jag vill ha och så vet jag att jag får grejerna som jag betalar för. Ja, men tänk en gång till. Om du inte litar på dem via webshoppen ska du inte handla där alls. BOJKOTTA!

Titta på recensionerna som de har fått på scrappa.com ifall du inte fattar vad jag pratar om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0