utmanad

Jag blev utmanad av Lilla Katt att svara på några frågor.

1. Gör du kort eller scrappar?

Lika delar kort och scrap, serveras med is och limeklyfta.

2. Favoritfärg som du gärna använder?

grön

3. Vilka dekorationer kan du inte vara utan?

blommor, blad, knappar och stickles

4. Vilket är ditt bästa köp? 

Foamstampsalfabet och akrylfärger.
Annars är min Dymo ett bra köp, användbar och rolig för endast 79 kr.

5. Finns det något du ångrar att du köpt?

Har en väldans massa garn som jag inte använder. Men det var ju inte särskilt dyrt så det ångrar jag inte.

6. Vad för motiv scrappar / stämplar du helst?

Foton på mig och maken, min barndom, katterna och kompisar. / Gulliga stämpelmotiv

7. Finns det någon pysseltidning som du brukar köpa?

Jag köper alltid Scrapbooking mm. Och så har jag köpt en del begagnade Creating Keepsakes också. 

8. Favoritpysselblogg du brukar besöka?

Ali Edwards

9. Vad/vem inspireras du av?

Tidningar, böcker, bloggar, pysselträffar, mina scrapsaker och framför allt en välstädad och organiserad pysselplats.

10. Om du fick 1000 kr och handla pysselsaker för. Vad skulle du köpa då?

Cirkelpunch, mönstrat papper, cardstock, thickers, album och plastfickor. 1000 kr försvinner i ett nafs.

Kommentarer
Postat av: Tettiz

"En välstädad och organiserad pysselplats" - HEY! Det låter som en tjej i min smak! ;)

Ska bli roligt att träffa dig på pysselträffen i Uppsala, och tills dess kikar jag runt lite i din blogg - massor av fina alster, som vanligt! :D

*kram*
Tettiz

2008-03-13 @ 22:21:52
URL: http://tettiz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0