Utmanad

Jag har blivit utmanad av Maria att svara på några frågor.

Tre namn jag går under: Anna, Lilla Anna och Grynet
Tre saker som skrämmer mig: Att min man ska råka ut för en bil/flyg-olycka, Ormar, Remsor som blir över när man drar loss papper från ett kollegieblock.
Tre saker som jag har på mig: Grön tröja, ljusblå jeans och underkläder
Tre sanningar: Jag sov i nästan ett dygn nu idag/inatt/igår, Jag kan nästan nynna alla bidragen i årets esc, En liten bit mörk choklad räcker inte!
Tre saker jag verkligen vill ha: Fräknar, En klon av mig själv som kan göra allt som är tråkigt typ kopiera på jobbet, Sommarlov - NU!
Tre bloggare jag utmanar: Elin,  Veronika och Johanna.

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken rolig lista, och lite komiskt att man alltid vill ha de som man inte har. Ha en trevlig kväll!

2008-05-24 @ 18:13:58
Postat av: Ellen

Du kan få mina fräknar så blir alla nöjda.
varför skrämmer remsorna dig? x) eller var det ironi

2008-05-24 @ 18:31:41
URL: http://ellenshaa.blogg.se
Postat av: eldh

Hej Anna!
Punchinellan är: metallic blå, metallic cerise, metallic grön, metallic röd, orange, svart och vit. Nåt du vill ha en bit av? /Elin

2008-05-30 @ 09:43:28
URL: http://eldh.blogg.se
Postat av: Hermanalida

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2010-04-28 @ 08:18:01
URL: http://hermanalida.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0