Äntligen funkar allt!

Först la scannern av, sen kameran, sen flyttade jag och hade inte internet, sen gick datorn sönder, sen blev jobbdatorn stulen. Men nu funkar allt och här kommer en del av det jag pysslat i slutet av 2008 och början av 2009.
Börjar med layouterna med de gamla fotona från mina föräldrar.

Denna gjorde jag tll nån tävling för jättelänge sedan men inte visat förrän nu. Den va gjord efter nån skiss.


Denna gjorde jag på en VSSS-täff efter en skiss.








På senaste VSSS-träffen utmanade jag medlemmarna att scrappa med tyg. Jag gjorde två egna alster med tyg.



Kommentarer
Postat av: ulrika_m

Vilken underbara kavalkad med layouter! Jag älskar verkligen dina LOs med de ljuvliga gamla fotona på. Och de med tyg är jätteläckra!

2009-01-24 @ 18:37:48
URL: http://ulrikascreativecorner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0