Småfix i pysselrummet del 4

Jag har behov av mer avlastingsyta där jag sitter och pysslar. Efter en del klurande kom jag på att denna lådhurts som står under skrivbordet har en yta uppepå som är helt outnyttjad. Och eftersom jag inte har saker i lådan som jag använder sådär jätteofta...


...flyttade jag bara på den så att den står bakom mig istället. Inte ända in i hörnet eftersom jag drar mappvagnen med papper fram och tillbaka där. Innan stod min Crop in Style xxl på den platsen.
       

Den får istället stå under bordet. Vilket skapar ytterligare en avlastningsyta där jag kan lägga saker medan jag håller på att pyssla.


Bonusbilder på Mozart.



Kommentarer
Postat av: Marika

Haha, en smiley-katt! :D

2012-06-06 @ 17:40:53
URL: http://alittlebreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0