Inhandlat och vinster

Mestadels handlade jag tråksaker på mässan som diverse limprodukter, EZ-foam, pennor, stämpelrengöring och fluid chalks.
Men det blev även en del papper och annat lite roligare. Alla papper som jag köpte är dessutom dubbelsidiga. Gilla!

October Afternoon: Seaside.
Tre stickles varav två nya färger och en som jag var tvungen att ha mer av.


Mer October Afternoon: Modern Homemaker


My Minds Eye: Stella and Rose


Sassafras: Ellie´s tale och spets


3ndypapir.no


Teresa Collins: Freestyle overlay, Tattered Angels glimmermist och glimmer screens



Sen så hade jag ju turen att vinna lite grann också. Alltid lika roligt.

Stämplar ifrån Stämpelkällan.
Jag stämplar ju i princip inte längre. Så dessa kommer jag att lotta ut här på bloggen lite senare.


Stämlar ifrån Vilda Stamps. Men dessa känns mer användbara för min del.


Primapapper och ett jättefint paket. Det kan vara ifrån Scrapidoo, men jag kommer inte riktigt ihåg.


I paketet fanns det bland annat band, pärlor och smyckesdetaljer.
Så passande för mig som senaste månaden har blivit lite sugen på att tillverka smycken igen.

Kommentarer
Postat av: KatarinaR

Så mycket fint du både handlat och vunnit!

Stämmer bra att primapapperen och paketet är från Scrapidoo. (Det är min svägerska Märta som fixat det priset)

2011-03-09 @ 19:23:48
URL: http://katarinaspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0