Min stora dag

Innan träffen fick vi deltagare en utmaning:

Vi ska nämligen samla in pengar till välgörenhet och behöver er hjälp! Det blir ett liknande upplägg som vi gjorde vid förra träffen när vi samlade in pengar till Rosa bandet. Den här gången kommer vi samla in pengar till Min Stora Dag som hjälper svårt sjuka barn att förverkliga sina önskedrömmar. Läs mer om stiftelsen på http://www.minstoradag.org/

Så här går det till
  • Skapa ett grattiskort till någon som får sin önskedröm uppfylld. Alltså i stil med Grattis till din stora dag!
  • Besökare på mässan röstar på sin favoritkort och köper sin rätt att rösta genom att samtidigt skänka ett valfritt belopp.
  • Det bidrag som får flest röster vinner ett pris. Vi kommer även ha utlottningspriser bland bidragen och de som röstar.
  • Alla intäkter går oavkortat till Min Stora Dag.
  • Sedan skickar vi samtliga kort till Min Stora Dag så att de kan ge korten till barnen som får sina drömmar uppfyllda.
Såhär blev mitt kort. Ett grattiskort, extra allt.


glitter i massor


kortet går att stänga och öppna med bandet


Guldembossat


Innuti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0