Rapport från mässan/träffen - del 2

Här har vi allt som jag pysslade under träffens första dag. Bara till utmaningar...

Altra en kartong


Närbild på den genomskinliga tagen.



LO-skiss



Teepee-kort
Detta är ännu inte riktigt klart. Jag ska sätta ett par öljetter med en Bigbite också.


Inuti kortet.


Detalj på Moon Shadow Mist och Timpan-stämpel.



Supersize
Allting skulle vara stort.


Närbild på bokstäverna



Bokstaven
Här skulle man använda gamla bokstäver som man aldrig gör åt. Jag har ett gammalt thickersalfabet där de kvarvarande bokstäverna/siffrorna helt har tappat häftförmågan. Så jag la ut dem på kortet och sprayade.





Sen fick vi en julkortsutmaning till midnattsscrappet också. Men den gjorde jag inte klart förrän på söndagen.
Så fler inlägg om mässan/träffen kommer.

Kommentarer
Postat av: Maiden

Superfina saker!! Så kul när man sett dem "live" åxå! :-)

2011-10-05 @ 21:19:02
URL: http://maidens.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0