Bengtsforspyssel del 1

I lördags åkte jag, Veronika och Tesa till Bengtsfors av alla ställen och deltog i en pysselträff.
Träffen var anordnad av Viktoria som har butiken Papper & Sånt.


Vi fick några utmaningar under dagen.

Ett alster som skulle gå helt i grönt.
Jag tycker inte monokromatiskt är snyggt så jag tänjde lite på reglerna.


Vi hade en whiteboard-tavla i lokalen och alla deltagare fick hjälpas åt att rita
en LO-skiss och en kortskiss.
Här är min LO.


Och här är mitt kort.


Vi fick en spontanutmaning att göra ett alster i turkost och cerise.
Det var inte så mycket tid till utmaningen så jag gjorde en liten tag.


Vid lunchen var det dukat med snygga servetter från Duni. Denna skulle antingen användas eller inspireras av.



Jag rev av en bit som fick vara med på ett kort.


Supernajs är namnet på snygga mössor, haklappar och scarfar som Viktoria syr. Denna söta larven är loggan för Supernajs och finns på Viktorias vistkort. Vi blev utmanade att göra något med larven på.



Återkommer med fler alster som jag också hann att göra under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0