Mixed media tavla

Jag höll länge på att kämpa med en "knapptavla" som skulle matcha denna kruka. Men eftersom jag använt färgade knappar (hade dåligt med vita) blödde färgen på knapparna genom den vita färgen jag målade med. Trots att jag hade olika lager med både vattenlöslig färg och lackfärg.

Så jag vände på tavlan och gjorde en ny variant. Men med en lite annan stil.
Jag har använt gesso, gamla symönster och broderibeskrivningar, gel medium, akrylfärg, foam stamps, tejp, vattenlösliga vaxkritor, punchinella, schabloner, stämplar och stämpeldynor. Som avslutning glitz spritz och bladsilver.



Närbilder






Nu hänger den tillsammans med min andra tavla i pysselrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0