Pysslat på träffen del 2

Utmaning 5
Vi skulle göra en anteckningsbok ifrån grunden. Jag valde att binda ihop min med Bind it all-maskinen.
Kartongen som jag gjorde fram och baksida med är målad med vit akrylfärg sedan sprayad med Starburts spray.


Inuti har jag både anteckningblad och mönsterpapper.





Utmaning 6
Vi skulle inspireras av ett lapptäcke till en LO eller ett kort.





Utmaning 7
En LO-skiss.





Utmaning 8
Uppgiften var att göra ett genomskinligt kort. Vi fick ett OH-ark som kunde användas.
Jag gjorde kortet till en liten pojk som föddes dagen innan träffen.


Detta är en digital stämpel från Little Musings som jag har målat med twinklings.







Ännu mer pysslat från träffen kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0