Svensk Scrapbooking Träff



I helgen som gick var det dags för den femte mässan/träffen i Svensk Scrapbookings regi. Jag var förstås med på träffen. Namnskylen som vi skulle göra innan träffen skulle denna gången inspireras av Svensk Scrapbookings logga. De 25 rutorna skulle vara med.

Såhär blev min namnskylt. Brukar vanligtvis vara nöjd med mina skyltar men denna lämnade en del kvar att önska. Men orkade inte göra om den.


Det blev betydligt mindre handlat än i höstas. (Då blev det alldeles för dyrt.)

Schablon med hönsnätmönster, kritor, vit mist, Mod Podge och block med mönsterpapper.


Cardstock, underlägg till pysselbordet, fluid chalks, vattenfasta pennor, andra pennor, gröna löv och ytterligare ett block mönsterpapper.


Återkommer med bilder på det jag pysslade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0