Shopping på mässan

I helgen var det Scrap & Kortmässa här i Karlstad och därmed också ettårsjubileum för mitt papperspysslande. Förra året gick jag omkring på mässan och förstod i princip ingenting förutom att jag ville ha typ allt.
Och nu kände jag/kände igen en hel del av folket som var där. Hur kul som helst!
Maria var och hälsade på mig i helgen också. Trevligt!

Så till mina inköp.

Engströms var de som anordnade mässan. Hos dem köpte jag mönstrade julpapper, primablad och en lite ask med dyra primablommor som jag helt enkelt inte kunde låta bli.
image393

Från Stämpelboden köpte jag EZ-foam, primablommor och två stämplar.
Den mindre stämpeln fick man med som VSSS-medlem.
image394

Mazzarin hade billig Cardstock och så köpte jag en superfin snöflingestämpel.
Ett provpaket med gluedots fick man med också.
image395

Derkorera Medmera hade superfina mönsterpapper från Maja Design, band och stjärnbrads.
image396

Landstoken sålde också jättevackra julpapper. En fluid chalk, en disressrefill och två stämplar blev det också. Den lille bubben fick man med som VSSS-medlem.
image397

InkyWings hade dessa vackra papper och 3D-lack.
image398

Av MarMilS köpte jag snöflingebrads och så fick jag med några små blommor.
image399

I hÄnglar montern trängdes jag och handlade den nya draken, trådhÄgeln, och några andra stämplar.
image400

Från Annas Scrapbooking handlade jag ett julpaket från Basic Gray och coola filtdekorationer.
image392

Vågar inte räkna ut hur mycket pengar som gick åt.

Kommentarer
Postat av: lenislenis

Vilken härlig påse du kom hem med!

2007-10-29 @ 23:50:02
URL: http://lenislenis.blogg.se
Postat av: Martina på MarMilS

Hej Alilla Anna! Ville tacka för att du besökte mig på mässan och samtidigt säga att jag till nästa år ska fixa så att man bättre kan se vad jag har... så välkommen tillbaka! Och grattis till fina inköp!

2007-10-30 @ 03:44:31
Postat av: Nina

Ååh! Galet mycket godis var'e här!!
*torkar bort dregel från tangentbordet*

2007-10-30 @ 18:40:01
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0