Sju sanningar om Lilla Anna


Jag har blivit utmanad av Tesa att berätta 7 sanningar om mig själv.


1  Jag är den mest lata personen som jag känner.


2  Jag tycker att de där pappersremsorna som blir över i ett kollegieblock är fruktansvärt otäcka.


3  Ännu värre är det med ormar. Kan inte ens se en bild på en orm i en tidning.


4  Jag är inte det minsta rädd för att gå ute när det är mörkt. Och jag blir arg på folk som tycker att kvinnor bör vara rädda.


5  Jag gillar att sjunga jättemycket, men har inte gjort det på nio år.


6  I många år var jag troende kristen men vände sedan helt. Nu är jag ateist och en lyckligare människa.


7  Jag är vegan. Vilket innebär att jag inte äter kött, fisk, mjölk eller ägg. Jag försöker att inte heller använda produkter som kommer från djur.



Tanken är att man ska ge utmaningen vidare till sju andra personer. Men det är inte riktigt min grej.


Det är en massa folk som är inne och tittar i min blogg varje dag men som inte lämnar nån kommentar. Känner du dig träffad? Jag vill att just du antar utmaningen. Det är dig som jag vill veta mer om. Men då måste du ju skriva en kommentar nu då så jag kan hitta dig.


Kommentarer
Postat av: Tesa

Hej Anna! Kul att du antog utmaningen, jag tar med mig makapären på onsdag.

2007-10-22 @ 08:39:48
URL: http://www.tesapysslar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0