Scrapbookingprojekt, del 2

I morgon ska jag på bröllopsfest. Det är min sambos bror som har gift sig. Först hade de en officiell vigseln i stadshuset i Stockholm. Sedan en inofficiell bröllopsceremoni i Italien tillsammans med närmaste familjen och varsit kompispar. Och nu imorgon så har de stora festen för alla kompisar. Jag fick i uppdrag av min sambo att göra ett album om deras bröllop som de ska få i present. Egentligen är det inte klart för jag kommer att komplettera med layouter från festen imorgon också. Dessutom har jag lämnat en del tomma rutor för dem att skriva i själva.

Här är första delen av albumet.



















Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0