Symaskinen...

...fick åka fram i ljuset idag. Jag håller på att scrappa saker till cyberpysslet på pyssel.net. En av utmaningarna var att scrappa efter en skiss och att dessutom sy på layouten. Jag kom på en bra idé och gjorde denna. Sen när jag var klar så kom jag på på det där med skissen också. Så denna kan jag inte använda i tävlingen.

Jag har använt samma tyg som jag har i mina vardagsrumsgardiner. Det var lite rynkigt med det struntade jag i och rynkade till det ännu mer när jag sydde fast det i cardstocken.


Ofta brukar jag skrapa med en skalpell runt fotona för att få fram en vit ram.
Men här sydde jag en ram istället.


Och ja, jag gjorde en ny LO till tävlingen sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0