Altrade burkar

Burkarna är gamla bodybutter-burkar från Body Shop. Den ena var dekorerad redan innan och jag har alla mina metalldekorationer i den. Men jag behövde mer förvaring för sånt och hittade då en likadan orange burk i mina gömmor.
Så båda burkarna fick nu samma utseende. Har testat att måla med akrylfärg på plasten. Över har jag ett lager gel medium. Det verkar hålla ett tag i alla fall. Att vitt måla på mönsterpapper är något jag brukar göra för att dämpa färgerna lite grann. Och så blev det spets runt om.



Kommentarer
Postat av: Angelica

Så smart (och snyggt) att måla på mönsterpappret!

Burkarna blev jättefina!

2011-09-08 @ 21:49:19
URL: http://scrapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0