Piggar upp gamla kort

Idag har jag kollat igenom en massa kort som jag har på lager och uppdaterat min försäljningsblogg: Lilla Annas Kort. Några av korten som jag har är riktigt gamla och trista. Men med några få ändringar har jag piggat upp dem lite grann.
 
Gammalt kort
 
Nytt kort
Jag la till tredimentionella blommor, blad och band. Den glittriga stjärnan petades upp lite grann.
Stämpelmotivet fick lite kraftigare färgläggning
 
 
Gammat kort
 
Nytt kort
Färglade grattis-texten och stämpelmotivet lite mer. bytte ut den platta blomman mot mer tredimentionella blommor, blad och knapp. Och bytte position och färg på ett band. Jag chalkade även kanterna på kortet.
 
 
Detta är gjort på samma sätt, men jag hittade inget foto på det gamla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0