Ernst scrappar

Ernst Kirchsteiger scrappar!

I alla fall i min dröm. I natt drömde jag att Ernst sommarpratade på radio. Han pratade om sitt scrappande och om hur han tyckte det var viktigt att använda sin handstil. Och fastän det var radio kunde jag ändå se hans layouter. De var mycket lika Ali Edwards. (Jag köpte hennes bok A Designers Eye for Scrapbooking för inte så läng sen)

Till verkliga livet, så har jag gjort en layout om min systeryster.
image223

Och så hittade jag två kaffeburkar som jag hade målat om nån gång för länge sen. Dekorerade den ena lite grann. Nu har mina utmaningslappar fått ett trevligare tillhåll än i den glasslåda de först låg i. Den andra burken vet jag inte vad jag ska ha till än.
image224

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0