shopping i helgen

Igår var jag på Panduro och handlade för mitt presentkort som jag fick av min käre make på vår bröllopsdag.
image236

image237

image238

Och idag var jag på Annas Scrapbooking som hade 1års jubileum. De små hjärtstämplarna fick jag för att jag hade gjort en 6x6layout. Fattade först igår kväll att man kunde göra flera och då få fler stämplar. Men jag vara för trött för att pyssla igår. Fick även akrylfärgerna och garnprover. Köpte alltså ett par nya stämplar, lite papper till julkort och några nya Basic Gray-papper.
image239

image240

Sen fick man sitta och pyssla små kort också. Jag gjorde en tag som ska va till en julklapp. Det ska bli lite glitter på den också tror jag.
image241

Jag förbeställde även två av de nya svenska qk-diesen, pepparkaksgrisen och prinsesskronan.
image242

Det är qk-dagen idag. Så jag har också köpt dies från Scraphuset som hade bra rea.
Det blev stars och leaves.
image243          image244

Kommentarer
Postat av: Conradnikita

Excellent site.

2009-12-16 @ 09:18:48
URL: http://conradnikita.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0