Julavslutning

hade vi igår med Värmlands Scrap- och Stämpelsällskap. Kolla vad mysigt vi hade det.

Jag gjorde tre kort. Dessa två julkort och ett som jag inte kan visa än.
image558

image559

Jag har även gjort julklappstags i veckan. Här har jag använt mig av stämplar från Cards of Maria.
Små snöflingestämplar som är silverembossade.
image561

Och en stor God Jul-stämpel, även den silverembossad.
image562

Titta in i Cards of Marias DT-blogg så kan du se vad mina DT-kollegor har skapat också.

Kommentarer
Postat av: Marianne

Vilka jättefina kort du gjort!! Kollade på korten från träffen och det såg ju verkligen mysigt ut. T.o.m. tomtar på besök.

2007-12-13 @ 21:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0