Nu kan jag ta det lite lugnt

med korttillverkningen på ett tag. Kort i Fokus har ett helt gäng med nya DT-medlemmar som alla är jättesugna på att pyssla kort till bloggen. Det innebär att jag inte behöver göra mer än ett kort per vecka. Jag har gjort en massa kort innan och nu när jag inte behöver det längre så känns det rätt skönt faktiskt.
Denna vecka var det jag som gjorde skissen. Såhär blev mitt kort.
image548

Jag säljer stämplar på Tradera och auktionerna går ut på söndag. Lägg ett bud!
Till exempel på denna söta kanin från Magnolia. Passar till barnkort och påskkort.
image549


Kommentarer
Postat av: Torrachel

Very good guestbook. Interesting!

2009-09-30 @ 11:00:23
URL: http://torrachel.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0