Cyberpysslet...

...slut för denna gång. Dessa bidrag gjorde jag.

LO-skiss
image117

Kort med uppvikt papper
image118

Valfritt pyssel med favoritfärgen
image119

Utmaning med följande kriterier
Du får välja bort 4 av nedanstående, men inte lägga till något:
Cardstock
Mönstrat papper
Band
Brads/öljetter
Foto eller motiv
Chipboard
Akrylfärg eller stämpeldyna
Stämplar
Knappar
Floss
Blommor  - valde jag bort
Utstansat  - valde jag bort
Pennor
Rub-Ons
Bling
Metall - valde jag bort

Specifikationer:
? Nånting ska bilda en cirkel
? Nånting som som blir vågit eller bildar vågor
? Minst tre färger
image120

Kommentarer
Postat av: Didrikagnes

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2008-12-22 @ 08:32:00
URL: http://didrikagnes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0