Månadspaket

Jag har börjat prenumerera på månadspaket från MyScrapbook Nook. Idag fick jag det första paketet.
Kolla vad mycket fint.
image127
Enfärgade och mönstrade papper. Mönster på båda sidorna, me like!
Det översta är en sån där genomskinlig sak, vad det nu heter.

image128
Chipboard, minialbum, stämpel och gem.

I helgen var jag på pysselträff i Kristinehamn. Jag gjorde två layouter. Men de färdigställdes idag så nu ligger de på tork.

Här är ett gäng kort som jag gjorde förra veckan.
image131

image132

image133

image134

image135

Och så ett kort till lilla mamma som fyller år imorgon
image136



Kommentarer
Postat av: Karin Stjärne Nordqvist

Det där paketet var ju *dreggel* eeeeh! :-)

2007-07-10 @ 22:36:57
URL: http://tidsoptimist.blogspot.com
Postat av: VeronikaP

Mmmmm, vilket läckert paket! Dina kort är jättefina, det där violkortet är riktigt vackert!
Jag har länkat till dig i min blogg, hoppas att det är OK... :-)

2007-07-10 @ 23:19:30
URL: http://veronikap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0