vilken härlig höst

Vilken härlig höst det kommer att bli. Först ska jag till Uppysslingen 1/9, sen är det Vänerträffen 29/9 och Scrap och Kortmässa 27-28/10
Tänk att jag längtar till hösten! Det har nog aldrig hänt förrut.

Angående min utmaningsburk så funkar det så att jag en dag i början av min semester satt och skrev ner en massa utmaningar på lappar och la i en burk. Jag skrev ner allt jag kunde komma på och bläddrade lite i tidningar och kollade på internetsidor för att komma på olika utmaningar.
Tex
lifta något ur Scrapbooking mm
gör ett blått smyckesset
gör en LO om Patrik
tillverka ett eget mönsterpapper

utöver detta kastade jag in lite överaskningar som tex
gå och köp glass

När jag kommer på nåt jag vill göra i pysselväg så skriver jag upp det på en lapp och lägger i burken. Så innehållet minskar inte.
Jag drar en ny lapp när jag känner för det och jag har flera lappar som ligger och '"mognar". Kanske inte känner för att göra det som står på lappen så då låter jag den ligga tills lusten faller på. Ibland kombinerar jag flera lappar till samma projekt.

Testa ni också, det är jättekul! Och man kan ju göra det så enkelt eller komplicerat man vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0