Fredagsenkät

Hittade lite frågor som jag tänkte svara på

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
- blä
2. Hur mycket kontanter har du på dig?
- 32
3. Vilket ord rimmar på ?test??
- mest
4. Favoritplanet?
- har bara varit på jorden
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
- hittar inte batteriladdaren till mobilen
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
- äh, bryr mig inte
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
- blårandig t-shirt, svart bh under
8. Sätter du etiketter på dig själv?
- svår fråga. Jag hoppas att jag inte sätter etiketter på nån.
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
- barfota nu då
10. Ett ljust eller mörkt rum?
- just nu, här i rummet? det börjar bli lite skumt nu.
11. Vad gjorde du vid midnatt?
- scrappade
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
- hittar inte batteriladdaren till mobilen
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
- Vet inte. Finns inget i min stad.
14. Vilket uttryck använder du mest?
- shit
15. Till vem sa du ?jag älskar dig? senast?
- Patrik
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
- Sally
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
- kaffe, öl, panodil och choklad alldeles nyss
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
- Har precis skickat iväg 70 foton på framkallning. Inte på rulle då utan digitalt.
19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
- 19 -22 var kul
20. Din värsta fiende?
- Svärmor
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
- Solnedgång, exempelbild från datorn
22. Vad var det senaste du sa till någon?
- Vad tittar du på?
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
- En miljon, lätt
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
- Mozart har varit riktigt gosig idag.
25. Senaste låten du lyssnade på?
-Belive med Cher. På radion.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag skulle nog också välja en miljon. Skulle ju kunna köpa ett flygplan för pengarna om jag ångrar mig :P

2007-06-29 @ 22:47:10
URL: http://emmaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0