kort och scrap

Här kommer veckans DT-kort för Kort i Fokus.

Ett kort som inspiration till månadsutmaningen. Använd två garn på två olika sätt.
image488

Skissutmaning efter min egen skiss.
image485

Färgutmaning: rött, vitt och guld
image486

Och ett kort till Fars Dag-temat som vi har idag.
image487

Och så hann jag med två layouter när vi hade träff i onsdags med VSSS.

Jag har äntligen vågat scrappa det första fotot från vårt bröllop. Har ju tänkt ett helt album med på samma tema så jag tyckte varken titel eller jornaling behövdes till detta fotot.
image490

Och en layout om ett annat bröllop.
image489

Kommentarer
Postat av: Gjermundmiriam

Great site, keep up the great work

2010-04-20 @ 09:03:57
URL: http://gjermundmiriam.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0