pysselrum och pysselträff

Så här ser det ut  i min pysselhörna när jag scrappar.
image436

Sen städade jag
image437

Knappar i glasburkar
image438

Liquid Pearls i en glaskruka
image439

Foamstampsalfabet i tre lådor. Askar för Twinklings.
Qk-pärm, skisspärm och en pärm med EZ-monterade stämplar.
Har ännu ingen bra förvaring för mina akrylfärger. Ska nog skaffa mig fler tavellister.
image440

Lite lådor för stämpeldynor, utstansat, blommor och pappersspill.
En ful glassburk för foton som ska scrappas, målade stämpelmotiv och ännu fler EZ-montrade stämplar.
De fastnade bra på fotopapper kom jag på.
image441

Hade mina Stickles i en fin skål förut men nu får de inte plats där längre.
Min kära crop-a-dile i den gröna väskan. Chippboard i teburkarna. Brads i superfiffig "askar i ask".
En bortglömd Notch & Die Tool.
image442

CD-spelare, tidningar för inspiration. En hel hög med layouter, pysselalkalender och en massa annat som inte hör till pysselsakerna.
image443

Färdiga kort, chippboardförvaring, band och garnförvaring i de gröna väskorna, stickers och rubons och sånt, pappersspill.
image444

Närbild på garnförvaringen.
image451

Blommor och en del av mina monterade stämplar.
image452

Idag var jag på träff i Kristinehamn. Här är lite foton.
image447

image448

image449

image453

Kommentarer
Postat av: Linda

Riktigt fint rum du har och ni verkar haft det riktigt trevligt!

2007-11-04 @ 23:18:23
URL: http://lindaspyssel.blogg.se
Postat av: Lena

Kul att få se hur ens pysselrum ser ut, jätte fint!!! Dom vita lådorna, verkade bra storlek på dom. Vart kan man få tag på dessa???

2007-11-05 @ 10:29:23
URL: http://lenabor.blogspot.com
Postat av: anna-karin - Koy

Wow så fint du har i ditt pysselrum!
Vad är det för lådor du har till dina Twinklar?

Jag har också börjat ha knappar i burkar, ser så läckert ut med alla färger så :-)
Men jag har lite trångt i min hörna, så det är nästan aldrig så såtadat där ;-)

Ni verkar haft trevligt på er träff med !

2007-11-07 @ 21:15:30
URL: http://koysdagar.blogspot.com/
Postat av: Jonahidun

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2009-05-15 @ 11:52:17
URL: http://jonahidun.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0