Nu är jag hemkommen

från Uppsala. Där har jag varit på pysselträff, minsann. Hur kul som helst! Här kommer lite bilder.

Jag började med en kortutmaning. Det skulle gå i lila, rosa och vitt.
image253

Närmast kameran är Helena/Pixelit som gjorde en massa snygga saker.
image254

Maria/Tootsie demar "Cracked Glass teknik". Bakom står hennes make Per, som skötte markservicen på träffen. Toppen!
image256

Man ska embossa flera gånger.
image257

Här sitter Maria i ett hav av hennes egna stämplar: Cards of Maria motivstämplar.
image262

Såhär blev mitt kort till korttävling - färg. Och jag vann fasktiskt. Jippi, jippi!
image259

Sen gjorde jag en layout efter en skiss.
image260

Och en layout där man skulle ha med vissa grejer.
image261

Sen så shoppade jag förståss. Både Marias stämplar och från Apidae - Sykompaniet och från The Scrapbook Store.

Kommentarer
Postat av: elina

Grattis till vinsten. Jättefint kort. Jag gillar de utstansade hörnen som håller ihop det hela.

2007-09-05 @ 19:06:38
URL: http://elinasblandning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0