DT-kort i juletid

Jag har gjort ett kort med stämpeln Jul-Draken. Motivet är färglagd med distresser. Jag har även använt mönsterpappret Let it Snow från Flair Designs Ink. Som dekoration har jag glittriga stjärnor och band, blommor, blad och snöflingebrads.

Stämpeln och mönsterpappret finns hos Cards of Maria.



Sedan har jag gjort ett kort i lite mindre traditionella julfärger. Runt mönsterpappret har jag embossat med guldfärgat embossingpulver. Sedan har jag använt stämpeln Snöflinga #2 tre gånger och även embossat detta motivet.

Stämpeln och embossingpulver finns också i shopen.





Övrig info och mer inspiration om Cards of Maria hittar ni i bloggen.


Kommentarer
Postat av: eldh

Denna drake... ;) / Elin

2008-12-02 @ 19:33:12
URL: http://eldh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0