Alster från helgen

Här är de layouter och kort som jag gjorde till cybercropen på The Nook.

Liftkedja. Jag liftade bitte71. Googlade Anna är och gjorde en LO med de "fakta" som kom upp.
image744

Använd dold journaling.
image745

närbild
image750

Använd minst två stämplar.
image746

Använd en overlay.
image747

Gör så många kort du bara kan. Jag gjorde två.
image748

Detta är till en kollega som har beställt ett kort. Jag antar att hennes sambo inte kollar in här i bloggen så jag vågar lägga ut detta.
image749

Kommentarer
Postat av: eldh

Oj vad du har skapat! Jag gjorde en googlesökning på mitt eget namn och oj vad massa tokigt man hittade! Det ser förresten ut som om clearstämplarna funkar bättre nu, på LOen här ovan var det ju riktigt mycket färg på dem. Ses imorrn! / Elin

2008-02-05 @ 10:30:17
URL: http://eldh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0