Hemlig vän

I måndags damp det ner ett helt fantastiskt paket i min brevlåda. Det var ifrån min hemliga vän i januari.

Ljusblå floss som jag ville ha, Love, Elsie chipboard buttons som jag ville ha. Och så den qk-dien som låg absolut högst upp på min önskelista.
image640

Och så är min hemliga vän lite klurig också. Kolla in kortet. Din hemlige vän, står det med pil mot stämpelfiguren. Och så står det jättelik också brevid. Jag har alltå en vän som ser ut såhär. Hmmm..
Jag har en misstanke om vem det är.
image641

Och kolla innuti då. Vi ser snart... Va? Gör vi? Va kul!
image642

Och till en helt annan grej. Kolla in detta.


Kommentarer
Postat av: VeronikaP

Nu blir ju jag nyfiken vem som är din MHV... :-)

Vad roligt med nya jobbet.... :-) Grattis!!

2008-01-10 @ 21:30:04
URL: http://veronikap.blogg.se
Postat av: Tesa

Nytt jobb??
Vill bara ha dessa knappar. Är ju alldeles underbara. Kul att få paket från hemliga vänner:-)
Hoppas vi syns den 16:e.

2008-01-11 @ 10:02:01
URL: http://www.tesapysslar.blogg.se
Postat av: Marianne

Vad kul, ska du bli kursledare. Det blir ju jättebra....duktig skrappare+pedagog=perfekt

2008-01-13 @ 19:48:47
Postat av: Anna

Vad spännande med hemliga vänner!! :)
Hittade precis hit till din blogg, och kommer definitivt kika in igen. Jag gillar också att pyssla med kort och så, är inte så duktig som jag skulle vilja men...det är iaf en kul sysselsättning.

2008-01-17 @ 22:05:01
URL: http://kottenanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0