Virtual Crop

Det har varit Virtual Crop på My Scrapbook Nooks forum i helgen. Här är mina alster.

Skissutmaning med två av Zarahs skisser. Det blev en LO och ett kort.
Denna utmaningen gick jag och vann. Jippi!




En utmaning där man skulle täcka hela bakgrunden med färg.


En annonsutmaning där jag inspirerades av blå och lite bruna färger. Först gjorde jag en egen knapp som syns på bilden här. För jag ville ha knappen i en speciell guldfärg. Men det blev ju inget snyggt. Sen kom jag på att jag kunde ta en vanlig knapp och måla i guldfärgen. Så nu är LOn snyggare.


En utmaning där man skulle använda sina punchar. Jag har använt kvadratpunch, retroblommapunch och en liten lövpunch.


En utmanig där olika saker skulle vara med. Här finns:
-minst tre stämplade motiv (guldembossat)
-minst fyra mönstrade papper
-dold journaling
-svartvita foton


Närbild på den dolda journalingen


Julkortsutmaning :D


En kortutmaning där dessa saker skulle vara med
-ett motiv
-ett gem
-två hälsningar
-två band
-tre mönstrade papper
-fyra knappar

Kommentarer
Postat av: Zarah

Så otroligt produktiv du varitr - och vilka superfina saker du fick ihop. Jag är GRYMT impad! (Och jag gillar din hemgjorda knapp! ler)

2008-07-22 @ 12:38:06
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: viktoria

hej den dolda jourlingen hur satte du fast fotona osv omkring dem så att de sitter bra samtidigt som de håller upp jourlingen? mvh vickan

2010-02-12 @ 20:55:20
URL: http://viktoriahelena.blogg.se/
Postat av: viktoria

a de va så a tänkte man kunde göra o testade (innan du han svara) o de blev bra :-) tack

2010-02-19 @ 12:23:28
URL: http://viktoriahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0