GästDT hos Papper och Sånt

Under November månad gästar jag och Lotta Papper & Sånt som designers. Himla roligt tycker jag att det är. Jag har fått ett finfint paker med papper och dekorationer som jag har pysslat lite saker utav och mer kommer det bli.

Började med en layout på mig själv och som jag tycker representerar min scrapstil. Romantiskt och blommigt men ganska så enkelt.
Här har jag använt serien Dill Blossom från SEI, Rosehip och Dill seed heter papprena. Alla blommor, blad, knappar, pearls och band finns i butiken.
Runt fotot har jag rispat med en skalpell för att få en vit ram. Jag har chalkat runt papprena och på blommor och blad. Den lilla rutan under titeln är spraymålad med distressdroppar och perfect pearls. Titeln är utstansad med qk Lucy. Dessutom har jag lagt till lite floss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0