Skapat för Papper och Sånt

En LO med foton från förra julen. De mönstrade papprena är Comfy Cozy och Twinkle Toes från Imaginisce. Titeln, fotohörnen och lövkvistarna är utstansade från foam. Spetsen som är fasthäftad, blommorna och knapparna kommer ifrån butiken. Jag har själv lagt till floss.




Och ett julkort.
På mönsterpappret Twinkle Toes från Imaginisce är det små fåglar med öronvärmare som åker skridskor. Himla gulligt tycker jag. Så jag gjorde en egen fågel i lite större format. Jag hade en chipboardfågel som jag målade med akrylfärg och lite stickles. En pearl till öga och liten bit filt till öronvärmare. Ben och skridskor är utklippt från papper. Bakom fågeln målade jag med vit akrylfärg och lite vit stickles för att inte pippin skulle försvinna i mönstret.




Papper och sånt hittar du här.

Och här finns bloggen.


Kommentarer
Postat av: Minerva

Hahaa, vilken rolig fågel!

2009-11-28 @ 19:23:15
URL: http://pysselgudinnan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0